PrestaShop należy do jednej z najpopularniejszych platform, na jakich stawiane są sklepy internetowe. Swoją popularność zawdzięcza temu, że jako oprogramowanie otwarte jest zupełnie darmowy i daje mnóstwo możliwości, które są niemal nieograniczone, a ich wdrożenie zależy od fantazji, umiejętności programistycznych lub budżetu, jeśli pracę trzeba będzie zlecić fachowcom. PrestaShop jest też kompatybilne z wieloma wtyczkami, które dodatkowo poszerzają jego możliwości. Jedna z tych wtyczek należy do Freshmail.pl i jest często używanym narzędziem do mailingów oraz newsletterów.

Newsletter – wysyła go każdy sklep

Każdy profesjonalny sklep internetowy wysyła do swoich klientów wiadomości. Są to potwierdzenia zamówień, informacje o wysyłce czy też potwierdzenia rejestracji. Ale szczególnym rodzajem mailingu jest newsletter, który jest niczym innym, jak cyklicznie wysyłanymi wiadomościami do subskrybentów. Newslettery dotyczą różnorodnej tematyki. Można za ich pomocą informować klientów o promocjach, nowych produktach w ofercie lub też tworzyć maile mające wartość merytoryczną dla odbiorców prowadzące do bloga firmowego. Obecne narzędzia marketingu internetowego dają możliwość mierzenia skuteczności newsletterów: czy dana wiadomość została dostarczona, czy klient przeczytał treść, czy ktokolwiek kliknął w znajdujące się wewnątrz wiadomości linki – na wszystkie tego rodzaju pytania można znaleźć odpowiedź dzięki profesjonalnym wtyczkom do PrestaShop.

Wtyczka Freshmail

Nikt nie wysyła newsletterów do klientów ręcznie. Można sobie tylko wyobrazić ile by to pochłaniało czasu i energii. Wtyczka Freshmail do platformy PrestaShop jest absolutnie darmowa, pomoże zaoszczędzić mnóstwo czasu i jest zaopatrzona we wszystkie funkcjonalności, których potrzebuje nowoczesny sklep internetowy.

Funkcjonalności modułu Freshmail do PrestaShop

Dzięki instalacji tego modułu można zyskać takie możliwości jak raporty z wysyłek newslettera, lepszą dostarczalność wiadomości do odbiorców, a także kompletne raporty o wysyłkach, dzięki którym można śledzić skuteczność mailingu na bieżąco. Wtyczka Freshmail zapewnia też błyskawiczną integrację bazy mailowej sklepu oraz segmentację odbiorców, co umożliwia lepsze personalizowanie wysyłanych newsletterów. Segmentacja polega na podzieleniu grup odbiorców, np. pod kątem płci, wieku, częstotliwości składania zamówień. Warto przy tym dodać, że instalacja oraz póxniejsza obsługa wtyczki do PrestaShop jest niezwykle prosta i pracownicy na pewno zrozumieją o co chodzi po krótkim szkoleniu. Warto spróbować i sprawdzić funkcjonalności tego narzędzia, które mogą znacząco podnieść rentowność sklepu.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here